Zmiany w publiczności oglądającej UFC
Również wyniki gali UFC Fight For The Troops potwierdzają tą tezę, gale zdobyła oglądalność na średnim poziomie 1,43 w tym: 1,72 wśród mężczyzn w wieku 18-49, 1,30 wśród ludzi w wieku 18-49 oraz 1,62 wśród mężczyzn w wieku 18-34. Podobne zjawisko można zauważyć wśród publiki programu The Ultimate Fighter.
Co oznacza to dla UFC, z jednej strony problem bo większość reklam skierowana jest do ludzi w wieku 18-34 co raczej nie przyniesie dodatkowego zysku z reklam ale trzeba zauważyć że grupa ludności w wieku 35-49 może sobie pozwolić na wykupienie PPV, co znacznie poprawiło by finanse UFC. Jak będzie zobaczymy, ciekawi mnie czy ten trend się utrzyma, bo sugerowałoby to że MMA przestało być sportem tylko dla ludzi młodych i zaczyna trafiać pod strzechy większej ilości domów, oby.




















